بازدید 31
۰

عذرخواهی یوتیوب از نانسی عجرم به دلیل از دست رفتن ۶۰۰ میلیون بازدید!

شرکت یوتیوب به دلیل از دست رفتن ۶۰۰ میلیون بازدید از آمار بازدید پست‌های نانسی عجرم خواننده لبنانی، مجبور به عذرخواهی از این هنرمند شد.

به گزارش رسانه حقوقی حرف به نقل از ارم نیوز، مشکل پیش‌ آمده میان عجرم و یوتیوب پس از آن رخ داد که این خواننده آهنگ « تنها مشکلِ تو» (به عربی: مشکلتک الوحیدی) را که تا کنون بیش از دو میلیون بازدید در یوتیوب داشته، در این در این پلتفرم منتشر نمود.

یوتیوب پس از مطلع شدن از کاهش ۶۰۰ میلیونی آمار بازدید ویدیوهای نانسی عجرم، طی بیانیه‌ای رسمی، ضمن عذرخواهی از وی، مشکل پیش‌ آمده را ناشی از یک خطای فنی و غیرعمدی قلمداد نموده و این نکته را اضافه نمود که در تلاش برای بازگرداندن آمار ۶۰۰ میلیونی بازدید در اولین زمان ممکن و برطرف ساختن اشکالات فنی است.

به گزارش حقوق رسانه به نقل از رسانه اماراتی ارم نیوز، پیش از این برخی از هنرمندان شناخته شده و محبوب غربی نظیر ریحانا، بیانسه و د ویکند نیز با مشکل مشابهی در یوتیوب مواجه شده بودند که این مسأله خشم گسترده طرفداران این خوانندگان پرطرفدار در رسانه‌های اجتماعی مختلف را در پی داشت. باتوجه به تفاوت فاحش در درآمد هنرمندان از یوتیوب در صورت از بین رفتن آمار بازدیدها، برخی طرفداران از اقدام صورت گرفته به نوعی «سرقت الکترونیک» یاد کردند.

شایان ذکر است نانسی عجرم که تاکنون بیش از ۳۰۰ ویلیو در کانال رسمی خود در یوتیوب منتشر نموده، بیش از ۳ و نیم میلیارد بازدیدکننده داشته که از این جهت و از نظر عدد، برترین تولیدکننده محتوای لبنانی در یوتیوب است و بیش از ۷ میلیون دنبال کننده در این شبکه اجتماعی دارد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

رسانه حقوقی حرف

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *