Information security, cybersecurity and privacy protection- Information security management systems- Requirements
بازدید 17
۰

تصویب استاندارد ملی امنیت اطلاعات، امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی

استاندارد ملی « امنیت اطلاعات، امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی- سامانه‌ مدیریت امنیت اطلاعات– الزامات» در کمیته ملی فناوری اطلاعات تدوین شد.
به گزارش رسانه حقوقی حرف به نقل از دفتر تدوین استانداردهای ملی، این استاندارد در راستای استانداردسازی حوزه فناوری اطلاعات و با هدف تعيين الزاماتی برای استقرار، پیاده‌سازی، نگه‌داری و بهبود مستمر سامانه‌ مدیریت امنیت اطلاعات در بافت ‌سازمان ها با مشارکت سازمان فناوری اطلاعات، پلیس فتا، مرکز مدیریت افتا، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بانک مرکزی، پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات، فرهنگستان زبان و ادب فارسی و سایر متخصصان و صاحب نظران ذی ربط در کمیته ملی ۷۳۴ فناوری اطلاعات به تصویب رسید.
استاندارد ملی امنیت اطلاعات، امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی، عمومی بوده و در تمامی سازمان ها، صرف‌نظر از نوع، اندازه و ماهیت آن ها کاربرد دارد که الزامات ارزیابی و برطرف‌سازی مخاطرات امنیت اطلاعات متناسب با نیازهای سازمان ها را شامل می شود.
نسخه این استاندارد ملی که با شماره ایران-ایزو-آی ای- سی ۲۷۰۰۱ در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی استاندارد ایران به نشانی standard.inso.gov.ir برای بهره برداری کاربران و صاحب نظران در دسترس است، از طریق فایل زیر قابل دریافت است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

رسانه حقوقی حرف

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *